سعید پورندی

سعید پورندی سایت سعید پورندی کیست سعید پورندی قرار عاشقی سعید پورندی فایل انگیزشی سعید پورندی نی نی سایت

سعید پورندی

سعید پورندی سایت سعید پورندی کیست سعید پورندی قرار عاشقی سعید پورندی فایل انگیزشی سعید پورندی نی نی سایت

سعید پورندی سایت
سعید پورندی کیست
سعید پورندی قرار عاشقی
سعید پورندی فایل انگیزشی
سعید پورندی نی نی سایت
سعید پورندی شعر مولانا
دکلمه سعید پورندی
سعید پورندی روانشناس
سخنرانی سعید پورندی
سخنان سعید پورندی
سمینار سعید پورندی
شکرگزاری سعید پورندی
سعید پورندی صوتی

کلمات کلیدی
  • ۰
  • ۰

برای دسترسی به آموزش ها و مطالب مرتبط با استاد سعید پورندی در حوزه ی موفقیت ، روانشناسی ، قانون جذب و … لطفا روی سعید پورندی کلیک کنید .

.

همچنین با کلیک روی هرکدام از موارد زیر میتوانید به لیست اساتید و آموزش ها و مطالب مربوط به آن حوزه دست پیدا کنید :

آموزش فروش و بازاریابی

آموزش مدیریت و کسب و کار

آموزش موفقیت ، روانشناسی و قانون جذب

آموزش تجارت الکترونیک ( کسب و کارهای اینترنتی )

.

برای دستیابی به کلیه موارد و کلیه حوزه ها و اساتید و اطلاع رسانی ها ، میتوانید روی عبارت : همه­ ی اساتید موفقیت و کسب و کار کلیک کنید .

.

.

.

.

.

 

 

 

آموزشی _ انگیزشی :

 

 

 

 

 

 

                                       سعید پورندی نی نی سایت                      

 

💥 یک توصیه علمی درخصوص نگرش به کار

 

محمدرضا شعبانعلی

 

زمانی‌که در مورد شغلمان فاکتور «درآمد» و «نیاز مالی» را حذف می‌کنیم:

 

1⃣ تصمیم‌گیری ما در انتخاب شغل «استراتژیک‌تر» و «بلند مدت‌تر» خواهد بود.

 

2⃣ «لذت» ناشی از «کار کردن» به شدت افزایش خواهد یافت.

 

3⃣ «قدرت مذاکره» و «چانه‌زنی» ما در مقابل مدیرمان افزایش می‌یابد.

 

4⃣ «عزت نفس» و «اعتماد به نفس» ما افزایش می‌یابد.

 

5⃣ میزان «احترام» دیگران به ما افزایش می‌یابد.

 

6⃣ «خروجی کار ما» افزایش می‌یابد.

 

7⃣ «رشد شغلی ما» تسریع می‌شود.

 

8⃣ «برند حرفه‌ای ما» تقویت می‌شود.

/مرتا

 

🗝مشاوران کسب و کار 🗝

                                       مشاوره سعید پورندی                  

 

                                       سعید پورندی نی نی سایت                      

                                       سعید پورندی                  

💥 ماتریس محتوا (۲۰ نوع مختلف محتوا)

 

نمودار افقی: از مرحله آگاهی تا خرید، چه محتوایی برای مخاطب لازم است؟

 

نمودار عمودی: محتوا قرار است چگونه روی مخاطب تاثیر بگذارد؟ احساسی یا منطقی؟

 

🗝مشاوران کسب و کار 🗝

                                       مشاوره سعید پورندی                  

 

                                       سعید پورندی نی نی سایت                     [۰۴.۱۱.۱۹ ۱۰:۳۶]

  "فروش" پادشاهی میکند!

 

چه دلتان بخواهد، چه نخواهد، تنها چیزی که مشخص میکند کسب و کارتان موفق شده یا به شدت شکست خورده، "فروش" است.

 

١٠ درصد  موفقیت نهایی یک محصول یا خدمات به کیفیت اش و ٩٠ درصدش به فروش بستگی دارد و٩٠درصد پیشرو بودن در صنعت را بهترین محصول، مدیریت و حاشیه سود تعیین نمیکند.

شرکت هایی که بیشترین رشد را دارند،آنهایی هستند که به بهترین شکل، خودشان را بازاریابی می کنند و از همه بیشتر می فروشند.

 

آن کسی که میداند چگونه یک مشتری را به چنگ آورد، نگه دارد و بیشترش کند، کسی است که از همه بیش تر پول در می آورد.

 

 پس درست انتخاب کنید! چه بخواهید چه نخواهید "فروش "پادشاهی می کند.

/اندیشکده کسب و کار

 

🗝مشاوران کسب و کار 🗝

                                       مشاوره سعید پورندی                  

 

                                       سعید پورندی نی نی سایت                     [۰۴.۱۱.۱۹ ۱۱:۵۹]

                                       سعید پورندی                  

🌕 اجازه دهید جریان اطلاعات به آسانی به اعضای تیم برسد

 

مطمئناً دغدغه تک‌تک اعضای تیم است که بدانند وضعیت شرکت چگونه بوده و تیم فروش چه قراردادهایی را اخیراً به ثبت رسانده است. اگر بتوانید مرتباً جلساتی را برای ارائه چنین اطلاعاتی به اعضای تیم داشته باشید، علاوه بر تبدیل شدن به یک مدیر بهتر، در ایجاد رضایت بیش‌تر اعضای تیم نیز موفق بوده‌اید. اعضای تیم شما با اطلاع دقیق از وضعیت مجموعه احساس خواهند کرد که برای آنان ارزش قائل هستید، بنابراین تلاش خود را برای رسیدن به اهداف شرکت دو چندان خواهند کرد.

 

"مجله مشاور مدیریت"

 

🗝مشاوران کسب و کار 🗝

                                       مشاوره سعید پورندی                  

 

                                       سعید پورندی نی نی سایت                     [۰۴.۱۱.۱۹ ۱۳:۰۳]

مشتری واقعا چه چیزی از یک شرکت می‌خواهد؟

 

در بیست سال اخیر، گالوپ با بیش از یک میلیارد مشتری از سراسر جهان مصاحبه کرد و از آنها در مورد اینکه یک مشتری واقعا چه چیزی از یک شرکت می‌خواهد پرسید و همان‌طور که انتظار می‌رفت توقعات مشتریان از شرکت‌ها، از صنعتی به صنعت دیگر و در هر بخشی متفاوت بود.

 

اما آنچه در این میان جالب توجه‌تر بود اینکه همه مشتریان روی چهار مقوله کلیدی بیش از سایر موضوعات تاکید داشتند و در صورت برآورده شدن این انتظارات چهارگانه، به طرفداران دائمی و مبلغان محصولات و خدماتی که استفاده می‌کردند، تبدیل می‌شدند.

این چهار مقوله در سطوح زیر طبقه‌بندی می‌شوند:

 

🔅 سطح یک: در نازل‌ترین سطح، مشتریان از یک شرکت انتظار «دقت» دارند.

به عنوان مثال: اگر به رستورانی رفتند، همان غذایی که سفارش دادند به آنها تحویل شود. در این سطح، چنانچه شرکت‌ها نتوانند این انتظارات حداقلی را برآورده سازند، صرف‌نظر از اینکه کارکنان، تا چه میزان برخورد دوستانه‌ای با آنها داشته باشند و مواردی از این دست، نارضایتی مشتریان امری اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.

 

🔅 سطح دو: سطح بعدی، «فراهم بودن» است.

در این سطح مشتریان توقع دارند، مثلا بانک منتخب‌شان، در ساعات طولانی‌تر به خدمت‌رسانی برای مشتریان پرداخته و کارمندان بیشتری جهت پاسخگویی حضور داشته باشند یا رستورانی که انتخاب کرده‌اند از امکانات بیشتری برخوردار باشد.  

 

مشتریان معتقدند که فراهم آوردن این امکانات از وظایف بدیهی شرکت‌ها محسوب می‌شود و دقت و فراهم بودن امکانات شرط لازم برای کسب رضایت مشتری هستند، اما کافی نیستند و برای برآورده ساختن آنها از سوی شرکت‌ها نمی‌تواند از مشتریان معمولی، طرفداران دوآتشه و همیشگی بسازد.

 

🔅 سطح سوم: در این سطح، مشتریان، توقع شراکت و همراهی دارند.

آنها از شرکت‌ها انتظار دارند که به آنها گوش فرا دهند، نسبت به خواسته‌هایشان واکنش نشان داده و به گونه‌ای رفتار کنند که مشتری مطمئن شود شرکت در کنار آنهاست و نه در مقابلشان. به‌خاطر وجود همین انتظارات است که بانک‌ها در پیامک‌هایشان روز تولد مشتریان را تبریک می‌گویند.

 

🔅 سطح چهارم: پیشرفته‌ترین سطح انتظارات مشتریان، مشاوره است.

شرکت مشهور آمازون، همیشه به مشتریان خود فهرستی دقیق و کامل از کتاب‌هایی را توصیه می‌کند که ممکن است برایشان جذاب و خواندنی باشد. آمازون با این مشاوره‌ها، در واقع به آنها آموزش‌های رایگانی می‌دهد که ارزش و کاربردهای فراوانی برای آنها دارد.

 

به‌طور کلی، سطوح سوم و چهارم انتظارات مشتریان یعنی همکاری و مشاوره، اگر به خوبی و با دقت برآورده شوند، باعث تبدیل مشتریان معمولی به طرفداران دوآتشه و همیشگی خواهند شد.

حال سوال اینجاست که چگونه می‌توان این انتظارات سطح بالا را برآورده ساخت؟

 

واقعیت آن است که پاسخ به این سوال فقط در مواردی همچون استفاده از پیشرفت‌های تکنولوژیک یا تنظیم دقیق مراحل کار خلاصه نمی‌شود و برای تحقق آنها به کارمندان زبده، با استعداد و باانگیزه در خط مقدم ارتباط با مشتریان نیاز هست که با استفاده از واژگان درست و با انتخاب لحنی مناسب برای هر کدام از مشتریان به گونه‌ای با آنها برخورد کنند که به آنها حس همکار و همیار بودن و همچنین مشاوره دادن القا کرده و پس از مدتی آنها را به مشتریان پروپاقرص و وفادار شرکت تبدیل کنند.

 

بررسی‌های موسسه گالوپ، نشان داده که مدیران بزرگ به خوبی توانسته‌اند کارمندانشان را به‌گونه‌ای هدایت کنند که در وهله اول، از ایجاد و گسترش نارضایتی بین مشتریان جلوگیری کنند و در گام بعدی با تقویت مهارت‌های گوش کردن و آموزش دادن به دیگران، به‌گونه‌ای با مشتریان برخورد کنند که به آنها از یکسو حس همیاری و از سویی دیگر حس یادگیری القا کنند و به این ترتیب از آنها طرفدارانی دوآتشه و دائمی بسازند.

 

منبع: Gallup

 

🗝مشاوران کسب و کار 🗝

                                       مشاوره سعید پورندی                  

 

                                       سعید پورندی نی نی سایت                     [۰۴.۱۱.۱۹ ۱۴:۵۷]

                                       سعید پورندی                  

چرا حفظ و نگهداری مشتریان اهمیت دارد؟

 

👈 هزینه جذب مشتری جدید ۵ برابر بیشتر از نگهداری مشتری قدیمی است.

 

🗝مشاوران کسب و کار 🗝

                                       مشاوره سعید پورندی                  

 

                                       سعید پورندی نی نی سایت                     [۰۴.۱۱.۱۹ ۱۷:۲۲]

                                       سعید پورندی                  

خلاقیت تیمی را چگونه تقویت و مدیریت کنیم؟

 

خلاقیت و پیامدهای آن در محیط کار، ازجمله مهم‌ترین موضوعاتی است که در رابطه با محیط‌های کاری و به‌طور خاص تیم‌های کاری مطرح است. بر اساس برخی نظریات خلاقیت، مهم‌ترین کارکرد گروه، هم‌افزایی خلاق است؛ که بر اساس آن، فعالیت‌های خلاقانه فردی هر یک از اعضا در یک گروه کاری، بر یکدیگر اثر می‌گذارند و در نتیجه نوعی هم‌افزایی شکل می‌گیرد.

 

 🗝مشاوران کسب و کار 🗝

                                       مشاوره سعید پورندی                  

 

                                       سعید پورندی نی نی سایت                     [۰۴.۱۱.۱۹ ۱۸:۲۸]

                                       سعید پورندی                  

یازده مرحله اساسی در برند سازی:

 

تعیین مخاطبان اصلی برند

تعریف بیانیه ماموریت برند

تحقیق در مورد برندهای موجود در صنعت

طرح ریزی منافع و کیفیت پیشنهادی برند

ساخت لوگو و شعار با شکوه جهت برند

شکل دهی صدای کسب و کار برند

ساخت یک پیام پرتاب گر برند

ایجاد شخصیت برای برند

یکپارچه سازی برند در جنبه های مختلف کسب وکار خود

برخورد صادقانه با برند خود

بزرگترین وکیل مدافع برند خود بودن

 

 🗝مشاوران کسب و کار 🗝

                                       مشاوره سعید پورندی                  

 

                                       سعید پورندی نی نی سایت                     [۰۴.۱۱.۱۹ ۱۹:۴۱]

                                       سعید پورندی                  

اشتباهی که بیش از یک بار تکرار شود، یک "تصمیم" است.

 

👤 پائولو کوئیلو

 

🗝مشاوران کسب و کار 🗝

                                       مشاوره سعید پورندی                  

 

                                       سعید پورندی نی نی سایت                     [۰۴.۱۱.۱۹ ۲۱:۲۵]

[Forwarded from Irancommercee]

ارتباط قیمت جهانی طلا و نفت چگونه قطع شد؟

 

طلا و نفت که بیش از هر کالای دیگری در بازارهای جهانی رصد می‌شوند، از چندین دهه قبل معمولاً از لحاظ قیمتی حرکتی هماهنگ داشته‌اند، اما مدتی است که این هماهنگی به هم خورده و راه طلا و نفت به‌نوعی از یکدیگر جدا شده است.

 

💤 در ماه‌های اخیر قیمت طلا مسیری صعودی را پیموده اما بهای نفت رو به کاهش بوده است. در چنین شرایطی یک سؤال بزرگ در ذهن معامله‌گران بازارهای جهانی ایجاد شده است؛ اینکه آیا جدایی اخیر طلا و نفت صرفاً موقتی است یا اینکه آنها برای همیشه از هم جدا شده‌اند.

 

🛢افزایش قیمت نفت باعث افزایش هزینه تولید و حمل‌ونقل سایر کالاها می‌شود و به همین دلیل معمولاً به رشد شاخص قیمت مصرف‌کننده می‌انجامد. در این میان بحران‌های ژئوپلیتیکی و اختلال در عرضه نفت –مانند آنچه اخیراً پس از حمله پهپادی به تأسیسات نفتی شرکت سعودی آرامکو اتفاق افتاد- به افزایش قیمت نفت کمک می‌کنند. افزایش قیمت نفت معمولاً به شکل‌گیری دوره‌ای از تورم بالا و کاهش رشد اقتصادی منجر می‌شود و در نتیجه این فعل‌وانفعالات، طلا نیز به‌عنوان یک سپر رایج در برابر تورم و پناهگاهی امن برای سرمایه‌گذاران با افزایش تقاضا مواجه شده و قیمتش افزایش می‌یابد. به عبارت دیگر، در دوره‌های گذشته افزایش یا کاهش قیمت نفت و طلا معمولاً هم‌زمان اتفاق می‌افتاد؛ هرچند هیچ‌یک از آنها مستقیماً بر دیگری تأثیر نداشت.

 

👌به نظر می‌رسد این رابطه اخیراً به هم خورده باشد؛ در یک سال اخیر قیمت طلا ۲۳ درصد افزایش یافته است اما قیمت نفت سبک تگزاس در همین دوره با کاهش ۱۲ درصدی مواجه شده است. حتی حمله گسترده به تأسیسات نفتی شرکت سعودی آرامکو که به کاهش ۵ درصدی عرضه جهانی نفت منجر شد و رکورد کاهش یک‌روزه عرضه نفت در تاریخ صنعت نفت جهان را شکست نیز تنها برای یک روز معاملاتی قیمت نفت را افزایش داد و درنهایت کمکی به افزایش پایدار قیمت نفت نکرد.

 

منبع: اتاق بازرگانی ایران

 

ایران تجارت

https://t.me/joinchat/AAAAAEJqwRU-Gvnfg5hTuA

 

                                       سعید پورندی نی نی سایت                     [۰۵.۱۱.۱۹ ۱۰:۰۲]

                                       سعید پورندی                  

هوش و شخصیت دو ستونی هستند که فقط با خواندن کتاب و آموختن می‌توانی به آن‌ها دست‌یابی.

👤 مارتین لوتر کینگ

 

🗝مشاوران کسب و کار 🗝

                                       مشاوره سعید پورندی                  

 

                                       سعید پورندی نی نی سایت                     [۰۵.۱۱.۱۹ ۱۲:۰۷]

بررسی نقش مدیران در بهبود رفاه نیروی انسانی

 

🔅 بر اساس نتایج به دست آمده از تحقیقات موسسه Gallup، کارکنانی که از تمامی پنج مولفه تشکیل‌دهنده در رفاه شغلی (هدف، اجتماع، مالی، ارتباطات و جسمی) برخوردار هستند به احتمال زیاد کمتر از همتایانشان در معرض از دست دادن شغل خود هستند، مشکلات پیش آمده را بهتر حل می‌کنند و در مقایسه با سایر کارکنان آمادگی بیشتری برای پذیرش تغییر دارند.

 

🔅 با در نظر گرفتن ارتباط تنگاتنگ میان رفاه و آسایش کارکنان و کیفیت عملکرد آنان در سازمان، به نظر منطقی می‌رسد که ۸۰ درصد کارفرمایان به دنبال اطلاعاتی از سلامت جسمی و روانی نیروی انسانی خود باشند. اما در این میان چالش اصلی مدیران، تلاش نافرجام آنان در پیاده‌سازی موفق استراتژی‌های مرتبط است.

 

🔅 از آنجا که مدیران نقشی کلیدی در زندگی حرفه‌ای و شخصی کارکنان ایفا می‌کنند، تعهد آنان نسبت به برنامه‌های مرتبط با رفاه نیروی انسانی یکی از مولفه‌های تاثیرگذار در دستیابی به موفقیت در این زمینه به‌شمار می‌رود. با این حال، اغلب مدیران در ترویج مفهوم رفاه و سلامت نیروی انسانی دچار احساسات ناخوشایندی هستند.

 

🔅 به منظور کمک به سازمان‌ها در تقویت و بهبود رفاه کارکنان Gallup و Sharecare در پروژهای مشترک به بررسی ابعاد مختلف این موضوع پرداخته‌اند. در این راستا بیش از سه میلیون نفر در سراسر جهان از سال ۲۰۰۸ میلادی تاکنون مصاحبه شده‌اند. در نهایت روش‌هایی برای بهبود سلامت جسمی و روحی کارکنان و حفظ یکپارچگی روابط مدیران و نیروی انسانی شناسایی شده است که سازمان‌ها را در تحقق نتایج مثبت و بلندمدت در این زمینه یاری خواهند کرد.

 

🔅 بر اساس شاخص رفاه به دست آمده، نقش مدیران در قالب چهار مولفه کلیدی تعریف می‌شود که به‌عنوان نقشه راهی برای ایجاد یک فرهنگ رضایت‌بخش در این زمینه معرفی می‌شوند:

 

1⃣دعوت:

 

فرهنگ رفاه به فضای کاری باز و پذیرا دلالت دارد. مدیران باید اهمیت یک زندگی خوب را به کارکنان خود گوشزد کنند و از آنان در راستای بهبود وضعیت جسمی و روحی‌شان حمایت کنند. آنان با ایجاد لحن پذیرش و استقبال از مقوله رفاه نیروی انسانی، کارکنان خود را نسبت به پذیرش مسوولیت و مشارکت در اجرای اصول مربوط به آن آماده می‌کنند.

 

2⃣ ایجاد فضای مناسب:

 

مدیران باید بر اساس برنامه‌ای منظم کارمندان خود را با فرصت‌ها و فعالیت‌های مرتبط آشنا کنند. اگرچه کارکنان مسوول اقدامات و تصمیمات خود هستند اما وظیفه یادآوری میزان اهمیت بهبود سطح رفاه نیروی انسانی و دعوت به مشارکت در تقویت آن بر عهده مدیران است. این به معنی در اختیار قرار دادن اطلاعات و فرصت‌های لازم است و نه فقط کمک گرفتن از مشاوران و متخصصان امر. به کمک این رویکرد می‌توان میزان آگاهی کارکنان را به طرز چشمگیری افزایش داد.

 

3⃣ مدل:

 

کارکنان به نشانه‌های موجود در رفتار مدیران خود توجه می‌کنند و احتمالا زمانی که مدیرانشان بهترین نمونه زندگی کاری و شخصی سالم باشند، نسبت به افزایش سلامتی خود بیشتر ترغیب خواهند شد. به همین دلیل، مدیران باید به مدلی برای سلامت جسم و روان در سازمان تبدیل شوند تا زمینه تشویق کارکنان هم فراهم شود.

 

4⃣ مراقبت:

 

مدیران باید به این نکته اشاره کنند که طرح‌های مربوط به تقویت رفاه نیروی انسانی در سازمان با هدف بهبود رفاه در زندگی کاری و شخصی کارکنان اجرا می‌شوند و نتایج حاصل از آن در فضای کسب‌وکار تنها گوشه‌ای از دستاوردهای آن است. به این منظور آنها باید به‌صورت فعالانه با کارکنان در ارتباط باشند و میزان اهمیت سلامت روحی و جسمی آنان برای سازمان را به تک تک اعضای سازمان یادآوری نمایند. تشویق کارکنان به تعیین اهداف رفاهی و پیگیری پیشرفت افراد در این زمینه یکی از روش‌هایی است که برای نشان دادن علاقه واقعی سازمان به تقویت رفاه کارکنان می‌توان به‌کار گرفت.

 

🔅 در یک فرهنگ غنی مدیران به‌طور شفاف تعهد خود نسبت به بهبود زندگی اجتماعی افراد را نشان می‌دهند. کارکنان از دارایی‌های ارزشمند هر سازمانی به‌شمار می‌روند. بزرگ‌ترین و موفق‌ترین مدیران جهان به خوبی از تاثیر تصمیمات خود بر سلامت روحی و جسمی - مثبت و منفی- کارکنانشان آگاه هستند و همواره در کنار بهبود عملکرد فردی بر موضوع بهبود رفاه نیروی انسانی به‌عنوان بخشی از ماموریت سازمان تاکید دارند.

 

منبع: gallup

 

🗝مشاوران کسب و کار 🗝

                                       مشاوره سعید پورندی                  

 

                                       سعید پورندی نی نی سایت                     [۰۵.۱۱.۱۹ ۱۴:۴۲]

ده مهارت کلیدی لازم در سال ٢٠٢٠ میلادی

 

مجمع جهانی اقتصاد در گزارش خود فهرست ده مهارت کلیدی لازم برای موفقیت در سال ٢٠٢٠ را منتشر کرده است:

 

 ۱. "مهارت حل مسائل پیچیده" در سال ٢٠٢٠ مانند سال ٢٠١٥ همچنان در رتبه اول باقی خواهد ماند و کماکان مهمترین مهارت یک فرد در دنیای پیچیده امروز محسوب می شود.

 

۲. "تفکر نقادانه" از رتبه ٤ به رتبه ٢ صعود می کند. این بدان معنی است که دنیای جدید در ارتباط با وضع موجود نیاز بیشتری به تحلیل نقادانه خواهد داشت.

 

۳. "خلاقیت" از رتبه ١٠ به رتبه ٣ صعود می کند.

این آیتم بالاترین رتبه صعود را در جدول دارد و البته این صعود کاملاً طبیعی به نظر می رسد. با پیچیدگی های روزافزون در دنیای امروز، توانایی حل مسئله، نیاز روزافزونی به خلاقیت خواهد داشت.

 

 ۴. "مهارت مدیریت انسان ها"  علی رغم سقوط از رتبه ٣ به رتبه ٤ اما همچنان در بین مهارت های برتر قرار خواهد داشت. این نشان می دهد که این مهارت، در دنیای آینده نیز از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

 

 ۵. " هماهنگی و سازگاری اجتماعی" از رتبه ٢ به ٥ منتقل شده است. اما باز هم جزء پنج مهارت برتر قرار دارد.

 

۶. "هوش احساسی/عاطفی" یک مهارت کاملاً جدید در ١٠ مهارت برتر است! که با توجه به مفهوم آن طبیعی است که در بین ١٠ مهارت قرار گرفته باشد.

هوش عاطفی،  شیوه برخورد فرد با مسائل و فراز نشیب‌های زندگی را نشان می‌دهد و می تواند موجب شود که ارتباط بهتری با اطرافیان برقرار کند و در نتیجه قدرت سازش بیشتری با مشکلات عاطفی و هیجانی داشته باشد. این افراد مسئولیت پذیری بیشتری دارند و در مورد خود برداشت و نگرش مثبتی دارند.

 

 ۷ و ۸. "قضاوت" و "تصمیم گیری" با وجود ورود خلاقیت و هوش عاطفی به مکان های بالاتر جدول, با کمی جابجایی در رتبه ٧ و ٨ قرار خواهند داشت. زیرا مهارت قضاوت کردن مسائل و اتفاقات پیرامون و مهارت تصمیم گیری، برای ساختن دنیای جدید نقشی حیاتی دارد.

 

 ۹. مهارت "مذاکره" در رتبه نهم قرار خواهد داشت.

 

 ۱۰. "انعطاف پذیری ادراکی" نیز یک مهارت جدید است و حکایت از آن دارد که باید در شیوه و رویکرد ادراکی خود انعطاف پذیرتر باشیم.

 

 

 

👈نگاهی عمیق به این فهرست سه پیام کلیدی برای ما دارد:

مهارت های مرتبط با "اندیشیدن" در این لیست غوغا می کند. از حل مسایل پیچیده تا انعطاف پذیری ادراکی.

 

🗝مشاوران کسب و کار 🗝

                                       مشاوره سعید پورندی                  

 

                                       سعید پورندی نی نی سایت                     [۰۵.۱۱.۱۹ ۱۴:۴۸]

یک مدیر توانمند هیچگاه پل های پشت سرش رو خراب نمی کنه.

به جای دید کوتاه مدت به دیدگاه بلند مدت روی میاره فلذا هیچی براش به اندازه ایجاد، حفظ و بازنگری شبکه ارتباطیش اهمیت نداره!

راهکار:

 

شما در موبایلتون کلی شماره تلفن دارید یا در دفتر تلفنتون یا در سیستم منشی و مسئول دفترتون، این تلفن ها یا حکم یه ارتباط طلایی رو دارند یا باید از دید محو بشن.

برای برقراری ارتباطات موثرتون برنامه داشته باشید جلساتی رو ترتیب بدید خارج از هرگونه تفکر قراردادی و منفعت مالی، اجازه بدید ارتباطات و حال و احوال به شما دید و نگرش جدید بدن. اشتراکات پیدا کنید و از این راههای جدید استفاده کنید. این جلسات، جلسات طلایی شما هستند.

از ارتباطات گذشته غافل نشید یا سر مسائل جزئی این شبکه ارتباطی رو تضعیف نکنید

 

بر حذر باشید

 

هیچ وقت، تاکید می کنم هیچ وقت وقت و زمانتون رو در جلسات بدون هدف و بی نتیجه هدر ندید، اونقدر زمان ندارید برای اداره کسب و کارتون که مدام  با افراد و شرکت های بدون برنامه در ارتباط باشید. این جلسات،جلسات مرده شما هستند

#مدیریت_حرفه_ای

 

🗝مشاوران کسب و کار 🗝

                                       مشاوره سعید پورندی                  

 

                                       سعید پورندی نی نی سایت                     [۰۵.۱۱.۱۹ ۱۷:۲۰]

                                       سعید پورندی                  

💥موفقیت در زندگی برابر است با

 

آدمهایی که ملاقات می کنید

به اضافه

چیزهایی که با هم میسازید👌

کیت فرازی

 

🗝مشاوران کسب و کار 🗝

                                       مشاوره سعید پورندی                  

 

                                       سعید پورندی نی نی سایت                     [۰۵.۱۱.۱۹ ۱۸:۳۸]

مسئولیت شکست یا موفقیت یک پروژه با کیست؟

 

سال 1973 من مدیر پروژه برنامه ساخت و پرتاب ماهواره هند شدم. هدف ما قرار دادن ماهواره هند در مدار تا سال 1980 بود. به من بودجه و نیروی انسانی لازم داده شد و صراحتاً به من گفته شد که تا سال 1980 باید ماهواره را به فضا پرتاب کنیم. هزاران نفر با هم در تیم های علمی و فنی برای دستیابی به هدف کار می کردند.ماه آگوست سال 1979، ما اطمینان داشتیم که برای پرتاب آماده هستیم. به عنوان مدیر پروژه، من به مرکز کنترل پرتاب رفتم.

 

چهار دقیقه قبل از پرتاب، کامپیوتر شروع به تست موارد تنظیم شده در چک لیست کرد. یک دقیقه بعد، برنامه کامپیوتری تست را متوقف کرد؛ نمایشگر خبر از اشکال در برخی از مولفه های برنامه می داد. متخصصان همراه من گفتند که جای نگرانی نیست؛ آنان محاسباتی انجام دادند و گفتند که می توانیم ادامه دهیم. بنابراین برنامه کامپیوتری را متوقف کردم و وضعیت را به حالت دستی تغییر دادم و دکمه پرتاب راکت را زدم. در مرحله اول همه چیز خوب کار کرد. در مرحله دوم اشکالی پیش آمد و راکت به جای اینکه به سمت فضا حرکت کند در خلیج بنگال سقوط کرد.

 

این یک شکست بزرگ بود!!پرتاب ساعت 7 صبح انجام شده بود و رئیس سازمان تحقیقات فضایی هند ساعت 7 و 45 دقیقه صبح یک کنفرانس خبری با حضور خبرنگاران داخلی و خارجی ترتیب داد و خود پشت تریبون قرار گرفت و گفت که مسئولیت این شکست را به عهده می گیرد. او گفت که تیم تحت رهبری او در این مدت سخت کار کرده اند اما پشتوانه فنی بیشتری نیاز بوده است. او به رسانه ها اطمینان داد که سال بعد یک پرتاب موفق خواهند داشت. من مدیر پروژه بودم و این شکست، به دلیل کوتاهی و اشتباه من بود، اما او به عنوان رئیس سازمان، مسئولیت شکست پرتاب را به عهده گرفته بود.

 

سال بعد، در جولای 1980، دوباره پرتاب ماهواره را اجرا کردیم و این بار موفق شدیم. مردم همه خوشحال بودند. دوباره یک کنفرانس خبری برگزار شد. رئیس سازمان تحقیقات فضایی من را به کناری کشید و گفت: «امروز تو کنفرانس خبری را برگزار میکنی.»

 

نتیجه راهبردی:

آن روز یک درس خیلی مهم یاد گرفتم. وقتی خطایی پیش آمد، رهبر سازمان آن را به عهده گرفت. وقتی موفق شدیم، آن را به تیمش نسبت داد. بهترین درس مدیریتی که یاد گرفته بودم از خواندن کتابها بدست نیامده بود بلکه از آن تجربه حاصل شده بود.

 

🗝مشاوران کسب و کار 🗝

                                       مشاوره سعید پورندی                  

 

                                       سعید پورندی نی نی سایت                     [۰۵.۱۱.۱۹ ۲۰:۳۹]

                                       سعید پورندی                  

💥اگر در کسب و کارتان شریک(هایی) دارید، باید بتوانید جمله بالا را زیاد مصرف کنید؛

 

اگر نمیتوانید اینکار را راحت انجام دهید، حتما مشکلی وجود دارد.

 

🗝مشاوران کسب و کار 🗝

                                       مشاوره سعید پورندی                  

 

                                       سعید پورندی نی نی سایت                     [۰۵.۱۱.۱۹ ۲۱:۱۸]

[Forwarded from بازار نفت گاز پتروشیمی]

                                       سعید پورندی                  

آخرین قیمت نفت در بازارهای جهانی

 

 🛑بازار نفت گاز پتروشیمی🛑

https://t.me/joinchat/AAAAAEoBzdWMpg8hfZka9w

 

                                       سعید پورندی نی نی سایت                     [۰۶.۱۱.۱۹ ۱۰:۳۵]

دانش کسب‌و‌کار یک دارایی مهم استراتژیک است و به مجموعه مهارت‌ها، تجربیات، قابلیت‌ها و بینش کارشناسانه که شما در کسب‌و‌کار خود ایجاد و به آن تکیه می‌کنید، گفته می‌شود و به عنوان یک منبع اشتراک همه‌ی فعالیت‌ها در داخل و اطراف، کسب‌و‌کار شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

انواع دانش کسب‌و‌کار:

-دانش دقیق

-دانش صریح

-دانش جاسازی شده

دانش می‌تواند متعلق به افراد یا گروه‌ها در سازمان شما باشد یا در سطح سازمانی وجود داشته باشد.

 

🗝مشاوران کسب و کار 🗝

                                       مشاوره سعید پورندی                  

 

                                       سعید پورندی نی نی سایت                     [۰۶.۱۱.۱۹ ۱۱:۱۸]

                                       سعید پورندی                  

💥با عجیب ترین شغل های دنیا آشنا شوید!

 

🗝مشاوران کسب و کار 🗝

                                       مشاوره سعید پورندی                  

 

                                       سعید پورندی نی نی سایت                     [۰۶.۱۱.۱۹ ۱۲:۵۳]

                                       سعید پورندی                  

«آدم مستعد»، هدف‌هایی را می‌زند که افراد دیگر نمی‌توانند بزنند و آدم «باهوش»، هدف‌هایی را می‌بیند که دیگران قادر به دیدن‌شان نیستند!

 

- آرتور شوپنهاور

 

🗝مشاوران کسب و کار 🗝

                                       مشاوره سعید پورندی                  

 

                                       سعید پورندی نی نی سایت                     [۰۶.۱۱.۱۹ ۱۳:۵۵]

                                       سعید پورندی                  

دانش و تجربه،هیچ کدام به تنهایی کارآمد نیستند:

 

مثل اکسیژن و هیدروژن که با درصد مشخصی از هریک، آب تولید میشود.

 

با آمیختن دانش و تجربه، میتوان راهکارهای  استثنایی خلق کرد.

 

🗝مشاوران کسب و کار 🗝

                                       مشاوره سعید پورندی                  

 

                                       سعید پورندی نی نی سایت                     [۰۶.۱۱.۱۹ ۱۳:۵۷]

دوام شرکت ها در بحران

 

هاروارد بیزینس ریویو – ژوئن 2019

 

 

🔷چه شرکت هایی از بحران زنده بیرون می آیند؟

 

💢بحران اقتصادی پس از سه یا چهار دوره متوالی رشد منفی اقتصادی رخ می دهد. شرکت های تجاری و تولیدی و بنگاه های اقتصادی و همه کسب و کارها در معرض عوارض ویران گر بحران اقتصادی و رکود قرار دارند. ولی بد نیست مشخصات شرکت هایی که در طول بحران های اقتصادی و یا افت شدید گردش مالی دوام آورده و پس از بحران زنده بیرون می آیند؛ بدانید

 

دارای یک مدیریت مالی قوی با مشامی تیز برای شنیدن بوی بحران اقتصادی و رکود هستند.

 

شرکت سهامی خاص نسبت به سهامی عام شانس بیشتری برای بقا در طول بحران دارد.

 

شرکت هایی که قبل از بحران دارای اهرم مالی بالایی هستند، آسیب پذیرترند.

 

شرکت هایی که دارای استراتژی های تغییر و اقتضایی هستند از بحران به سلامت عبور کرده اند.

 

شرکت هایی که در طول بحران از سیاست تمرکز زدایی استفاده کرده اند موفق تر از شرکت های دارای تمرکز بوده اند.

 

شرکت هایی که در طول بحران کارکنان را اخراج نموده اند، شانس کمتری برای بقا در طول بحران و زنده ماندن پس از بحران داشتند. استراتژی حفظ بخش قابل توجهی از نیروی انسانی با روش های تغییر قراردادهای استخدام و تعدیل نسبی موفق بوده است.

 

شرکت هایی که در طول بحران استفاده مؤثر تری از فن آوری نوین و سیستم های اطلاعاتی به روز داشته اند از سایرین بهتر و با توان بیشتری از بحران عبور کرده اند.

 

استراتژی های مالی و مدیریت بدهی موفق تر از استراتژی های تعطیلی خط تولید ویا توقف بخشی از فعالیت ها و حذف محصول بوده اند.  مدیر مالی تیزبین مثل طلاست.

 

🗝مشاوران کسب و کار 🗝

                                       مشاوره سعید پورندی                  

 

                                       سعید پورندی نی نی سایت                     [۰۶.۱۱.۱۹ ۱۴:۳۴]

[Forwarded from اقتصاد کسب و کار]

                                       سعید پورندی                  

تکلیف ارز چه می‌شود؟ / پیش‌بینی قیمت دلار تا پایان سال از نگاه ۱۰ فعال بخش خصوصی (اینفوگرافیک)

 

🔹در حالی که عمده فعالان بخش خصوصی به باقی ماندن دلار در کانال ۱۱ هزار تومان باور دارند، پیش‌بینی دو تن از فعالان بخش خصوصی برای قیمت دلار تا پایان امسال ۱۲ هزار تومان است.

 

💢اقتصاد و کسب و کار💢

https://t.me/joinchat/AAAAAD_zo4g-L6Um2yUxxg

 

                                       سعید پورندی نی نی سایت                     [۰۶.۱۱.۱۹ ۱۶:۵۷]

ترفندهای شیوه انتقاد درست:

 

👈 هروقت می خواهید انتقاد کنید، اول ببینید چه جایگزین مثبتی می توانید برای آن داشته باشید.

 

  اگر برای انتقادتان نمی توانید جایگزین مثبتی بیابید،‌ صبر کنید. انتقاد نکنید؛ چون بیهوده است.

 

  مثلا اگر بگویید این دارو خوب نیست، شاید حق با شما باشد،‌ اما آیا داروی خوبی می شناسید؟

 

  انتقاد هرگز موجب تغییر نمی شود، انتقاد بعنوان بخشی از یک برنامه مثبت، خوب است.

 

پس اول در مورد برنامه مثبت تصمیم بگیرید و بعد درحالی که مراقب برنامه مثبت هستید، انتقاد کنید.

 در آنصورت، انتقاد شما بسیار ارزشمند خواهد بود و حتی کسانی که از آنها انتقاد می کنید نیز آنرا تحسین می کنند و کسی احساس نخواهد کرد که به او اهانت شده است؛‌ زیرا در حالی که انتقاد می کنید، جایگزینهای مثبتی در ذهن دارید و بعد آنها را پیشنهاد می کنید.

 

🗝مشاوران کسب و کار 🗝

                                       مشاوره سعید پورندی                  

 

                                       سعید پورندی نی نی سایت                     [۰۶.۱۱.۱۹ ۱۸:۳۸]

                                       سعید پورندی                  

💥 هدف مدیریت باید ایجاد

سیستمی باشد که در آن هرکسی از کارش لذت ببرد

ادوارد دمینگ

 

🗝مشاوران کسب و کار 🗝

                                       مشاوره سعید پورندی                  

 

                                       سعید پورندی نی نی سایت                     [۰۶.۱۱.۱۹ ۲۰:۰۶]

                                       سعید پورندی                  

اگه توی ذهنت بازنده باشی،

نمیتونی تو زندگی برنده بشی!

 

🗝مشاوران کسب و کار 🗝

                                       مشاوره سعید پورندی                  

 

                                       سعید پورندی نی نی سایت                     [۰۷.۱۱.۱۹ ۰۹:۲۲]

                                       سعید پورندی                  

💥چهار راز کوچک نوآوری

 

 

برگرفته از کتاب «کسب و کار فوق العاده»

نوشته برایان تریسی

 

🗝مشاوران کسب و کار 🗝

                                       مشاوره سعید پورندی                  

 

                                       سعید پورندی نی نی سایت                     [۰۷.۱۱.۱۹ ۱۰:۰۱]

#بازاریابی

#فروش

 

 ۶ روش موثر حفظ مشتری

 

برای کسب درآمد فقط جذب مشتری کافی نیست، بلکه باید بتوانید مشتریانی که جذب شما شده‌اند را حفظ کنید.

 

🔅 همزمان با صرف هزینه و انرژی برای جذب مشتریان جدید باید به تقویت ارتباط خود با مشتریان قبلی توجه کنید.

 

🔅 به کمک روش های حفظ مشتری که به ۶ مورد آن اشاره شده است، آنها را ترغیب کنید تا دفعات بعد نیز به شما مراجعه کنند و دیگران را نیز تشویق به خرید از شما کنند.

 

۱- با مشتریان  طوری رفتار کنید که انگار تنها مشتری شما است.

 

۲- مشتریان را تشویق به خرید کنید.

 

۳- بازخورد و نظرات آنها را جدی بگیرید.

 

۴- به طور متناوب از مشتریان قبلی خود خبر بگیرید.

 

۵- یک رابط باشید و با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

 

۶ - بهترین محصولات و خدمات ممکن را ارائه دهید.

 

🔅 بهترین روش موثر برای حفظ مشتری این است که در کار خود بهترین باشید.

 

🔅 این بدان معنی نیست که ارزانترین باشید، باید بهتر و فراتر از رقبای خود عمل کنید.

 

🗝مشاوران کسب و کار 🗝

                                       مشاوره سعید پورندی                  

 

                                       سعید پورندی نی نی سایت                     [۰۷.۱۱.۱۹ ۱۱:۳۹]

[ Video ]

مصاحبه با بیل گیتس در سن بیست و هشت سالگی / نشانه‌های یک لیدر آینده

 

🔅یک جوان ایرانی در این سن به چه کاری مشغول است؟

 

این ویدیو مصاحبه با بیل گیتس در سن بیست و هشت سالگی است.

او برنامه‌ها و اهداف خود را به درستی می‌شناسد و می‌توان متوجه شد که چه تیزبینی و دید صحیحی نسبت به اتفاقات پیرامون خود دارد.

پس از مشاهده این ویدیو احتمالن از خود می‌پرسید که در سن بیست و هشت سالگی در چه نقطه و جایگاهی بودید یا هستید.

 

 

منبع: make it شبکه CNBC

ترجمه: تک تاکس

 

 

🗝مشاوران کسب و کار 🗝

                                       مشاوره سعید پورندی                  

 

                                       سعید پورندی نی نی سایت                     [۰۷.۱۱.۱۹ ۱۳:۲۱]

                                       سعید پورندی                  

🔰برنده ها از شکست خوردن نمی ترسند. اما بازنده ها چرا. شکست بخشی از فرایند موفقیت است. کسانیکه از شکست دوری می کنند، از موفقیت نیز دوری می کنند.

 

👤رابرت کیوساکی

 

🗝مشاوران کسب و کار 🗝

                                       مشاوره سعید پورندی                  

 

                                       سعید پورندی نی نی سایت                     [۰۷.۱۱.۱۹ ۱۳:۲۷]

                                       سعید پورندی                  

دلایل عمده ی تغییر شغل:

1- اخراج از کار ۴۸%

2- نیاز به حقوق بیشتر ۱۷ %

3- تعویض شغل ۱۵%

 

🗝مشاوران کسب و کار 🗝

                                       مشاوره سعید پورندی                  

 

                                       سعید پورندی نی نی سایت                     [۰۷.۱۱.۱۹ ۱۵:۴۰]

نکاتی مهم در مورد برنامه های علمی و آموزشی در شرکت های بزرگ و موفق جهان

 

1⃣در شرکت وال مارت،حضور در کنفرانسها، همایشها و فعالیتهای بین المللی و منطقه ای جزء وظایف مدیران است.

 

2⃣شرکت موتورولا آموزشهای خود را به گونه ای ارائه میدهد که کارکنان میتوانند آنها را به تلفن همراه خود منتقل و مشاهده کنند.

 

3⃣شرکت آمازون جایزه ای را به صورت سالیانه برای تجربیات کارکنان ایجاد کرده است تا تجربیات کارکنان مستندسازی و تسهیم شود.

 

4⃣شرکت آی بی ام از روش گردش شغلی برای آموزش استفاده میکند.

 

5⃣شرکت بوئینگ 100 درصد هزینه های تحصیلی افراد را پرداخت میکند؛ چه با شغل فرد مرتبط باشد چه نباشد.

 

6⃣شرکت مک دونالد از سال 1961 دانشگاه همبرگر را ایجاد کرده است که تاکنون 80 هزار مدیر در آنجا آموزش دیده اند.

 

7⃣شرکت کونولوفیلیپس بخشی از آموزش خود را در حین برنامه دوچرخه سواری هفتگی خود ارائه میکند.

 

8⃣در شرکت اینتل، هر فرد میتواند در سال در شش دوره آموزشی به صورت 100 درصد رایگان شرکت کند و همه هزینه های جانبی آموزش را نیز شرکت پرداخت میکند.

 

نتیجه ی راهبردی:

از نظر مدیران فرهیخته،مهمترین نکته جهت رشد و پیشرفت فردی و سازمانی چیست

 

🗝مشاوران کسب و کار 🗝

                                       مشاوره سعید پورندی                  

 

                                       سعید پورندی نی نی سایت                     [۰۷.۱۱.۱۹ ۱۷:۵۵]

                                       سعید پورندی                  

یک مدیر توانا تصمیم‌گیرنده قابلی است

 

👈شاید مهمترین ویژگی یک مدیر توانا این است که بتواند به صحبت‌های همکاران خود گوش کند و اطلاعات را با آن‌ها در میان بگذارد تا بتواند تصمیم‌گیری درستی داشته باشد.

 

👈اما یک مدیر شایسته بایست یک قدم فراتر رفته و نه تنها تصمیمات را با اعضای تیم خود در میان گذاشته، بلکه دلایل اتخاذ آن تصمیم را نیز به آن‌ها بگوید.

این کار به اعضای تیم کمک می‌کند تا از شرایط موجود اگاه شوند و اولویت‌ها را به خوبی بشناسند.

 

🗝مشاوران کسب و کار 🗝

                                       مشاوره سعید پورندی                  

 

                                       سعید پورندی نی نی سایت                     [۰۷.۱۱.۱۹ ۱۹:۴۶]

                                       سعید پورندی                  

سازمان یادگیرنده

 

🔸سازمان یادگیرنده جایی است که الگوهای تازه فکرکردن پرورش می یابد. محلی که خواسته ها و تمایلات گروهی محقق میشود و بالاخره مجموعه ای که در آن افراد پیوسته می آموزند که چگونه با یکدیگر یاد بگیرند.

 

 🗝مشاوران کسب و کار 🗝

                                       مشاوره سعید پورندی                  

 

                                       سعید پورندی نی نی سایت                     [۰۷.۱۱.۱۹ ۲۲:۰۰]

چه شرکت هایی از بحران زنده بیرون می آیند؟  

 

🔸دارای یک مدیریت مالی قوی با مشامی تیز برای شنیدن بوی بحران اقتصادی و رکود هستند.

 

🔸شرکت سهامی خاص نسبت به سهامی عام شانس بیشتری برای بقا در طول بحران دارد.

 

🔸شرکت هایی که قبل از بحران دارای اهرم مالی بالایی هستند، آسیب پذیرترند.

 

🔸شرکت هایی که دارای استراتژی های تغییر و اقتضایی هستند از بحران به سلامت عبور کرده اند.

 

🔸شرکت هایی که در طول بحران از سیاست تمرکز زدایی استفاده کرده اند موفق تر از شرکت های دارای تمرکز بوده اند.

 

🔸شرکت هایی که در طول بحران کارکنان را اخراج نموده اند، شانس کمتری برای بقا در طول بحران و زنده ماندن پس از بحران داشتند. استراتژی حفظ بخش قابل توجهی از نیروی انسانی با روش های تغییر قراردادهای استخدام و تعدیل نسبی موفق بوده است.

 

🔸شرکت هایی که در طول بحران استفاده مؤثر تری از فن آوری نوین و سیستم های اطلاعاتی به روز داشته اند از سایرین بهتر و با توان بیشتری از بحران عبور کرده اند.

 

🔸استراتژی های مالی و مدیریت بدهی موفق تر از استراتژی های تعطیلی خط تولید ویا توقف بخشی از فعالیت ها و حذف محصول بوده اند.  مدیر مالی تیزبین مثل طلاست.

 

 🗝مشاوران کسب و کار 🗝

                                       مشاوره سعید پورندی                  

سعید پورندی

  • ۹۹/۰۵/۰۱
  • سعید پورندی

سعید پورندی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی